top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

פטנט למוצר חדש? זה הזמן לפיתוח מוצר טכנולוגי חדש


רותל הנדסת מוצר עוסקת בעיצוב תכנון ופיתוח מוצרים טכנולוגים ללקוחותיה.עם סיום פיתוח המוצר החדש אנחנו נייצר עבורך את המוצר כולו בסין.

שלב עריכת ובקשת הפטנט הסתיים.ערכתם סקר שוק ובדקתם את הצורך במוצר החדש.מעבר לכך התחלתם לבדוק לקוחות פוטנציאלים וכיווני שיווק אפשריים.אתם צריכים מודל או דגם שידגים את יתרונות המוצר שלכם על המתחרים.

צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר יעסוק בעיצוב המוצר שלכם לאחר מכן יתכנן את המוצר ויפתח אותו.סיום הפיתוח יאפשר להכין לכם מודל שנראה בדיוק כמו המוצר הסופי.אפשר יהיה להרכיב את כל חלקי האלקטרוניקה הקשיחים התצוגה לוחות המקשים וחלקי המתכת של המוצר כבר במודל.

זיווד אלקטרוני של המוצר כבר בשלב המודל יאפשר הדגמה סופית לדגם כדי שהן נוכל לבדוק היתכנות והתאמת כל החלקים והן נוכל להראות את המודל ללקוחות פוטנציאלים.ניתן להכין מספר שיכפולים למודל כדי שאפשר להראות למספר גדול יותר של לקוחות פוטנציאלים או משקיעים.

בדיקת איכות לדגם ולכל החלקים המרכיבים את המוצר יאפשר לעבור לשלב הבא יצור כלים לכל אחד מהחלקים.רותל הנדסת מוצר תייצר עבורכם את הכלים לכל אחד מהחלקים.מבלט לחלקי המתכת.תבנית לחלקי הפלסטיק , כלי ללוח מקשים,כלי לתצוגה ,כלי לקשיחים, יצור דוגמה ראשונה מכל אחד מהחלקים ובדיקת איכות שלהם הכוללת בדיקת הרכבה והתאמה לכל שאר החלקים.

בשלב זה ניתן לעבור ליצור סידרתי של כל החלקים והקמת קו הרכבה.רותל הנדסת מוצר תדאג לפיקוח ובדיקות איכות של כל חלק וחלק ואף בדיקות סופיות לאחר הרכבת המוצר המוגמר.



כך משלב הרעיון למוצר תגיע בעזרתנו למוצר מוגמר ומורכב .חברת הנדסה שמשמשת גב טכנולוגי משלב הרעיון ועד שלב המוצר המוגמר תחת קורת גג אחד תקל מאוד על הלקוח ותאפשר לו להיות פנוי לשיווק המוצר הטכנולוגי ומציאת לקוחות.

יצור המוצר הסידרתי בסין יחסוך עלויות גבוהות ויאפשר להפנות את המשאבים לפירסום ,שיווק או פיתוח המוצר הבא בליין מוצרי הלקוח.

לסטארטאפ רותל הנדסת מוצר יכול להוות הבית הטכנולוגי שיפתור את כל השלבים ויחסוך הרבה משאבים ותקלות בדרך.לחברה טכנולוגית ותיקה רותל הנדסת מוצר יכולה להוות גב טכנולוגי המשלים את הפעילות שלהומאפשר לה לעסוק במהות המרכזית של החברה.

רותל הנדסת מוצר תהווה בשבילך את הפיתרון המלא או החלקי בהתאם לצורך לפיתוח המוצר שלך וליצור המוצר בסין ,עם סיום הגשת הפטנט.

bottom of page