top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

מארז אלקטרוני פיתוח ויצור


רותל הנדסת מוצר עוסקת בעיצוב תכנון פיתוח ויצור בסין של מארז אלקטרוני.החברה קימת משנת 1992 פיתחה ויצרה לאורך עשרות שנים אלפי מארזים אלקטרונים לתחומים שונים.ברותל הנדסת מוצר צוות מהנדסים ומעצבים תעשייתים בעלי ידע וניסיון עשיר להעמיד את המוצר הטכנולוגי שלך בשורה הראשונה.במהלך השנים הקמנו מערך יצור בסין המשמש ליצור כלים תבניות ויצור סידרתי לחלקים.פיתוח ויצור מארז אלקטרוני הוא היום יום שלנו.

מהו מארז אלקטרוני?

מארז אלקטרוני הוא הבית של חלקי האלקטרוניקה והמכניקה של המוצר הטכנולוגי שלך.צוות ההנדסה שלנו יבדוק את מאפייני המוצר הטכנולוגי הספציפי וכמו למשל מה התקנים הרלבנטים למוצר , האם הוא מוחזק ביד או מחובר למשטח כלשהו , הגודל של המוצר,מוצרים מתחרים,ואף סוג הטכנולוגיה המתאימה ביותר למוצר. מארז אלקטרוני הוא מה שהלקוח שלך רואה בבואו לקנות את המוצר ומכאן חשיבות עיצוב המארז האלקטרוני.



עיצוב המארז האלקטרוני – מעצב תעשייתי בעזרת סיעור מוחות עם צוות המעצבים והמהנדסים ברותל הנדסת מוצר ועם הלקוח יגבשו את תפיסת עיצוב המארז האלקטרוני .עיצוב המוצר הטכנולוגי יעלה שיקולים כמו מי הלקוח ,מה יהיה צבע המוצר וגודלו, איך משתמשים במוצר ואיך, מה שאר המוצרי לקוח והאם המוצר הטכנולוגי הוא אחד משורת מוצרים, מה העיצוב של מוצרים דומים בשוק והאם אנו רוצים לעצב מוצר דומה או שונה להם ועוד.לאחר סיום עיצוב המארז האלקטרוני עוברים לשלב תכנון המארז האלקטרוני.

תכנון ופיתוח מארז אלקטרוני – צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר יתכנן את המארז למוצר הטכנולוגי כשהוא בודק את כל חלקי המוצר שיש בתוך המארז האלקטרוני .הוא ימקם את כל חלקי הפלסטיק חלקי המתכת הכבל הצמה המעגל האלקטרוני לוח המקשים התצוגה הקשיחים .התכנון ישקול את סוג הטכנולוגיה המתאימה למצור הטכנולוגי.האם המארז האלקטרוני יהיה מפלסטיק או מארז אלקטרוני ממתכת.איך יסגר המארז והאם יש צורך לפתוח אותו תוך כדי שימוש.קובץ תכנון סופי ותמונה על מחשב תדגים את סופו שלב פיתוח המארז האלקטרוני.

יצור אב טיפוס למארז אלקטרוני - אב טיפוס המכיל בתוכו את כל חלקי המוצר משמש הן לבדיקה הנדסית של היתכנות המוצר ושכל מרכיביו ממקומים כיאות ואינם מתנגשים זה בזה.אב טיפוס למארז אלקטרוני מאפשר להראות את המוצר הטכנולוגי ללקוחות פוטנציאלים או משקיעים בסטארטאפ.לאחר אישור אב טיפוס למארז אלקטרוני עוברים ליצור הסידרתי.

יצור סידרתי למארז אלקטרוני - רותל הנדסת מוצר מייצרת מארז אלקטרוני ממתכת ומארז אלקטרוני מפלסטיק בסין תחת פיקוח הנדסי של צוות ההנדסה שלנו.

הרכבת מוצר מוגמר בתוך המארז האלקטרוני – יצור כל חלקי המוצר הטכנולוגי בתוך המארז האלקטרוני והרכבת כל החלקים עד להבאת המוצר למוצר מורכב .

רותל הנדסת מוצר חברה ותיקה בעלת ניסיון עשיר בפיתוח ויצור מארז אלקטרוני בסין תלוה אותך משלב הרעיון ועד מוצר מורכב .אנחנו עם הידע והיכולת להפוך את הרעיון שלך למציאות .

מה המוצר הטכנולוגי שלך? מחכים לך.

bottom of page