top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

יזם למוצר חדש - סטארטאפ חדש - מרעיון למוצר


יזם או חברת סטארטאפ בעלי רעיון למוצר טכנולוגי נדרשים להבנת המסלול והשלבים אותם הם צריכים לעבור כדי להגיע בסוף למוצר טכנולוגי מנצח.רותל הנדסת מוצר הינה חברה הנדסית העומדת כגב טכנולוגי ומלווה את היזם מתחילת הדרך ועד הגעתם למוצר טכנולוגי מורכב ומוכן למכירה.

רותל הנדסת מוצר עוסקת בעיצוב תכנון פיתוח ויצור בסין של מוצרים טכנולוגים לאלפי חברות בארץ ובעולם.במפגש הראשון עם היזם למוצר חדש אנחנו בודקים ביחד את מאפייני המוצר כמו סביבת העבודה שלו ,אופן השמוש בו וכדומה,

עיצוב מוצר חדש - צוות המעצבים התעשייתים ברותל הנדסת מוצר עורכים סיעור מוחות על ההמוצר הטכנולוגי ומעלים סוגיות עיצוביות וטכניות לפרויקט.מעצב תעשייתי מעצב את המוצר הטכנולוגי תוך כדי שילוב הלקוח ובחירת עיצוב אחד מתוך שלוש כיווני עיצוב.



תכנון ופיתוח המוצר החדש הוא השלב הבא - בו מתייחסים לכל חלק וחלק מתכננים אותו ליצור ואף בודקים היכן הוא יושב בזיווד האלקטרוני.רותל הנדסת מוצר עוסקת בזיווד אלקטרוני של מארזים בפלסטיק ומתכת הן בהיבט העיצובי תכנוני והן בהיבט היצורי.

המודל - הוא השלב שמאפשר לבדוק באופן פיזי ומוחשי את התיכנון ועיצוב המוצר ואפשר בעזרתו לבדוק היתכנות ולעלות על כשלים טרם יצור כלים.אנו גורסים שיש חשיבות אבה לעשות את עיצוב תכנון ויצור מודל תחת אותו גוף טכנולוגי כדי שדברים לא יפלו בין הכסאות.יש אפשרות לעשות שיכפולים לדגם.לעיתים יש צורך להראות את המודל למספר משקיעים או לקוחות פוטנציאלים ולכן צריך יותר ממודל אחד.

יצור כלים ותבניות – שלב זה הוא קריטי מבחינת הוצאות כספיות ועל כן יש חשיבות רבה שגוף הנדסי יהיה מעורב ביצור התבניות והכלים לחלקים השונים.רותל הנדסת מוצר מייצרת בסין כבר במשך שנים רבות תבניות להזרקת פלסטיק , מבלט לחלק מתכת , כלים לתצוגה, כלים ללוח מקשים ,כלים לקשיחים וכדומה.

יצור סידרתי לחלקי המוצר והרכבת מוצר מוגמר - רותל הנדסת מוצר מייצרת בסין את היצור הסידרתי לכל החלקים בעזרת מפעלים שהינם שותפים עיסקיים לאורך שנים רבות.שיתוף פעולה פורה בין המפעלים ,האחריות והפיקוח ההנדסי שלנו מבטיחים מוצר חדש טכנולוגי באיכות גבוהה וללא תקלות.

יזם או חברת סטארטאפ בעלי רעיון למוצר טכנולוגי חדש אנחנו כאן בשבילכם ללוות אותכם בכל השלבים כדי להגיע מרעיון למוצר מורכב.

bottom of page