top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

מפעלי יצור בסין – פיתוח יצור הרכבה למוצר טכנולוגי חדש


יצור בסין? זה נשמע מורכב ומסובך ? איתור מפעלים בסין ? יצור בסין זול יותר מאשר בארץ ? איך נבין אותם ? איך נשלם ? הם יבינו מה שאנחנו רוצים ליצר? הם מסוגלים ליצר את מה שאנחנו רוצים ? מי יעשה ביקורת איכות ? מה עושים כשיש פסולים ?

רותל הנדסת מוצר ,חברה הנדסית ישראלית הקיימת משנת 1992 ,הקימה רשת מפעלים יצרנים בסין הנותנים מענה איכותי למוצרי הלקוחות שלה .במהלך עשרים שנה פיתחנו ויצרנו אלפי מוצרים ברשת המפעלים שהקמנו בסין. חלק מהמפעלים מייצרים כיום בילעדית ללקוחות של רותל הנדסת מוצר.

החששות והשאלות שהעלנו במאמר ורבות נוספות הן מוצדקות ללקוח חסר ניסיון וקשרים עיסקיים בסין.רמת הסיכון היא גבוה כאשר אין היכרות עם המפעל המייצר בסין ואין בדיקת יכולת יצור עבור המוצר הספציפי במפעל הסיני.

רותל הנדסת מוצר והשותפים העיסקיים בסין נותנים מענה מלא ללקוח הישראלי.יצור תבניות להזרקת פלסטיק , יצור מבלטים לחלקי מתכת , יצור כלים ללוח מקשים , יצור כלים לתצוגה וכדומה.כל כלי או תבנית נמצאים תחת הפיקוח ההנדסי של צוות ההנדסה ברותל הנדסת מוצר.ביקורת איכות על כל דוגמה ראשונה מכלי והנחיית צוות ההנדסה של המפעלים הינם חלק מהתהליך שמקבל כל לקוח על כל מוצר.

לאחר יצור הכלים והתבניות רותל הנדסת מוצר מייצרת יצור סידרתי לכל החלקים - הזרקת חלקי פלסטיק , יצור חלקי מתכת במבלט , יצור תצוגות, יצור לוחות מקשים , יצור חלקים בעיבוד שבבי ,יצור מעגלים חשמליים , יצור תצוגות , יצור כבלים , יצור קשיחים , צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר יערוך ביקורת איכות של כל מנה ראשונה מכל חלק כדי לוודא שאין תקלות יצור באף אחד מהחלקים לפני הרכבת המוצר.


הרכבת מוצר חדש בסין הינו השלב הבא ביצור המוצר המוגמר.רותל הנדסת מוצר מקימה קווי יצור להרכבה מלאה בסין של המוצר החדש. בסיום ההרכבה יש ביקורת איכות ובדיקה של כל מוצר ומוצר.

אריזת המוצר ומשלוח הינו שלב לוגיסטי צופן בתוכו אופציה לתקלות רבות.אריזה שלא מתאימה להובלה ימית או אוירית שהשלכותיה הינם פגיעה במוצר. איבוד סחורה בדרך הים עקב שימוש במוביל לא אמין.עיכוב משמעותי במועדי אספקה עקב עיכוב המשלוח הספציפי של הלקוח.רותל הנדסת מוצר לאורך שנים רבות דואגת לאריזת הסחורה כך שלא תפגע בעת המשלוח. צוות הלוגיסטיקה והרכש ברותל הנדסת מוצר יעקוב אחרי המשלוח מרגע יציאתו מהמפעל ועד ללקוח בארץ או במקום אחר בעולם.


רותל הנדסת מוצר הינה חברה הנדסית שהשכילה לבנות לפני כעשרים שנה מערך מיפעלים בסין שיתנו מענה ללקוחות שלה ביצור המוצרים משלב הכלים והתבניות ועד להרכבה מלאה בסין.

bottom of page