top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

עיצוב מוצר חדש


רותל הנדסת מוצר הינה חברה ותיקה עוסקת בעיצוב תעשייתי תכנון מכני פיתוח ויצור בסין של מוצרים חדשים. צוות המעצבים התעשייתים שלנו בעל ניסיון עשיר וידע טכנולוגי המאפשר להם לעצב מוצר חדש מתוך תפיסה טכנולוגית יצורית.



הסטודיו לעיצוב מוצר חדש ברותל הנדסת מוצר הוא חלק מצוות ההנדסה המכנית.מעצב מוצר המיועד ליצור סידרתי שונה באופן התפיסה העיצובית ממעצב למוצרי אומנות.הוא נדרש לידע רב הנדסי טכנולוגי,ידע בחומרי הגלם ובהבנה של היתרונות והחסרונות בשימוש ויצור בכל סוגי הטכנולוגיות.

מעצב המוצר החדש יפגש עם הלקוח לסיעור מוחות כדי לאפיין את המוצר .סוגיות כמו מי משתמש , היכן משתמש, במה שונה המוצר ממוצרים מתחרים, איך ניראים מוצרים אחרים בתחום,איך ניראים שאר מוצרי הלקוח יבדקו ביחד.סוגיות נוספות יסובו על התחום הטכנולוגי של המוצר החדש.מאלו חומרי גלם רצוי להשתמש,האם המוצר מיועד להיות מפלסטיק או ממתכת.אלו חלקים נוספים יהיו בתוך המארז האלקטרוני של המוצר.ניראות המוצר היא קריטית למכירות ולשיווק המוצר .

צוות המעצבים של רותל הנדסת מוצר יערוך שלוש סקיצות עיצוביות שידברו בשפה צורנית שונה ויבטאו קונספט עיצובי אחר.הסקיצות יבוצעו באופן ידני רישומי או בתוכנת עיצוב במחשב , תלוי מוצר.מפגש נוסף בין צוות המעצבים התעשייתים של רותל הנדסת מוצר ללקוח יאפשר בחירה בין שלושת האופציות העיצוביות.



מעצב המוצר ימשיך לעצב ולתכנן את הקונספט שנבחר תוך כדי התייחסות לא רק למארז האלקטרוני החיצוני אלא אף לעיצוב של כל חלק וחלק מתוך המוצר בהתאם לסוג הטכנולוגיה שנבחרה עבורו.לבסוף המעצב התעשייתי יעלה הדמיה ממוחשבת של המוצר על המחשב כדי להדגים ללקוח את ניראות המוצר.

מתכנן מכני של רותל הנדסת מוצר יוכל לקחת את עיצוב המוצר ולתכנן את כל החלקים באופן הנדסי .בעזרת תוכנת תיכנון הוא יתכנן כל חלק וחלק של המוצר כך שמבחינה הנדסית יצורית הוא יהיה היעיל ביותר ובעלות הנמוכה ביותר האפשרית.שאלות כמו כמה תבניות להזרקת פלסטיק ,כמה חלקים יהיו בכל תבנית,כמה חלקי מתכת יהיו ,האם חלקי המתכת ייוצרו על ידי מבלט או בעיבוד שבבי,האם אלו יהיו חלקים בחריטה או בעיבוד שבבי,האם יהיה צורך בחיתוך בליזר או כירסום,האם יש צורך בציפוי או צביעה,האם יש צורך באיטום, או חיבור למכשיר אחר או ארון תקשורת או קיר,באלו תקנים המוצר החדש צריך לעמוד וכדומה.בסיום התכנון המכני המתכנן יעלה קבצי יצור המיועדים למפעלים המייצרים.

הסטודיו לעיצוב של רותל הנדסת מוצר הוא חלק ממערך החברה ההנדסית שמאפשרת ללקוח להגיע עם רעיון למוצר ויחד איתנו לממש את הרעיון ולהפכו למוצר מוכן למכירה .

רותל הנדסת מוצר מהווה גוף טכנולוגי הנדסי שמלווה את המוצר שלך בכל שלבי הפיתוח כולל היצור שלו בסין בעזרת השותפים העיסקיים שלנו לאורך למעלה מעשרים שנים – מפעלי יצור בסין.

bottom of page