top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

יצור טכנולוגי – מרעיון למוצר מורכב

עודכן: 30 בנוב׳ 2020


רותל הנדסת מוצר קיימת 27 שנים ומייצרת בסין מוצרים טכנולוגים.

יש לכם רעיון למוצר טכנולוגי חדש? אנחנו נלווה אותכם שלב אחר שלב עד שיהיה בידכם מוצר מורכב ומוכן לאספקה ללקוח הסופי שלכם.עיצוב מוצר תכנון מותר פיתוח מוצר יצור הכלים והתבניות ויצור החלקים.הרכבת כל החלקים לידי מוצר מוגמר מורכב ומוכן למכירה.זו המומחיות שלנו שהוכיחה את עצמה לאורך שנים רבות.

צוות רותל הנדסת מוצר מלווה את הלקוח לאורך כל שלבי הפיתוח המוצר הטכנולוגי ועד יצור המוצר הטכנולוגי ובכך חוסך ללקוח עלויות רבות .יצור כל הכלים החלקים והרכבתם בסין אף היא מפחיתה עלויות רבות.

רותל הנדסת מוצר נותנת ללקוחותיה אחריות על כל השלבים עליהם היא אמונה.כך יכול הלקוח להיות רגוע שדברים לא נופלים בין הכסאות.בין יצרן לספק בין שלב לשלב.יש אחריות כוללת שלנו על כל השלבים וכל המפעלים המעורבים בכל אחד מהשלבים.

יצור בסין הינו משימה מורכבת הדורשת הדרכה ביקורת איכות ופיקוח הנדסי בכל שלב.היא דורשת ידע הנדסי טכנולוגי רב בתחומים שונים ובסוגי טכנולוגיות שונות.כמו כן היא דורשת הבנה תרבותית ומיומנות עיסקית ניהולית לעבוד בסין. רותל הנדסת מוצר השכילה לבנות מערך מפעלים כשותפים עיסקיים שלה.אנו עובדים ביחד כבר שנים רבות ומתורגלים להבנה ושיתוף פעולה באלפי פרויקטים.הלקוחות שלנו יכולים להסיר דאגה מליבם.הם יודעים שבאים לרותל וכאן עוטפים אותם בידע הנדסי ואחריות.



רותל הנדסת מוצר אמונה על התחומים הבאים :

עיצוב תעשייתי למוצר - המעלה ובוחן את כל מאפייני המוצר ושוקל עיצוב במסגרת אילוצי יצור.הוא לוקח בחשבון את מהות המוצר,סביבת העבודה שלו,אופן השימוש בו,מוצרים מתחרים וליין מוצרי הלקוח.עיצוב המוצר הופך להיות עיצוב עכשווי ויצורי.

תכנון ופיתוח המוצר – המביא לידי שיקולי תכנון את סוגי הטכנולוגיות,רדיוסים,עובי דפנות וכדומה כדי להגיע לתכנון החכם ביותר בעלות הנמוכה ביותר.צוות ההנדסה ברותל הנדסת מוצר מיומן למשימות תכנון ופיתוח וביצע את המשימה באופן הטוב ביותר באלפי מוצרים.

דגם למוצר טכנולוגי – מודל ראשון יוודא את היתכנות המוצר ואת התאמת כל החלקים המרכיבים את המוצר.הדגם מיוצר בסין תחת פיקוח הנדסי וביקורת איכות של צוות ההנדסה בחברה.

יצור כלים - אנו נייצר עבורכם את התבנית להזרקת פלסטיק ,את המבלט לחלקי מתכת, הכלי לתצוגה,כלי ללוח מקשים ועוד כלים לשאר החלקים במידת הצורך.

יצור סידרתי – רותל הנדסת מוצר בעזרת המפעלים השותפים בסין ייצרו עבורכם סדרות יצור של כל החלקים למוצר הטכנולוגי.

הרכבה סופית – כל חלקי המוצר הטכנולוגי יורכבו לידי מוצרים מורכבים על ידי הקמת קווי יצור לכל מוצר ומוצר במפעל ההרכבה.

בכל שלבי תהליך היצור הטכנולוגי צוות ההנדסה שלנו יהיה יחד איתכם ועם מהנדסי המפעלים כדי לוודא שכל משימה מבוצעת על הצד הטוב ביותר.

המוצרים הטכנולוגים שלכם מוכנים .

צוות רותל הנדסת מוצר מחכה לכם לשמוע על הרעיון למוצר הטכנולוגי החדש שלכם.

bottom of page