top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

עיצוב תכנון פיתוח מוצר חכם


יש לכם רעיון למוצר חכם? אתם רוצים להפוך מוצר קיים לאו-טק למוצר חכם שמאפשר לכם לשלוט מרחוק במערכות חשמל ומכשירים שונים. רותל הנדסת מוצר היא הגב הטכנולוגי עבורכם.




רותל הנדסת מוצר עוסקת בפיתוח ויצור מוצרים חכמים לבית ולתעשיה.צוות ההנדסה שלנו יערוך סיעור מוחות טכנולוגי כדי לאפיין את המוצר.נוכל להבין אלו סוגי טכנולוגיות רלבנטיים למוצר החכם ומה שלבי הפיתוח של המוצר החכם שלכם.אנו נבחן את התקינה ,חומרי הגלם והשימוש במוצר כדי להבין את הצרכים בשימוש במוצר.

איפיון המוצר יאפשר למעצב התעשייתי של רותל הנדסת מוצר להעמיד עבורכם שלוש הצעות עיצוביות שידגימו את ניראות המוצר.הוא יתמודד בסוגיות עיצוביות כמו עיצוב מודרני מצד אחד אך עיצוב המאפשר יצור טכנולוגי העומד בדרישות איכות גבוהות מצד שני.מעצב המוצר החכם יערוך סקר שוק של מוצרים קיימים בשוק ומוצרי הלקוח הספציפי כדי להעמיד את ניראות המוצר בשורה ראשונה שיוכל להתחרות במוצרים הקיימים.מהוא ישתמש בתוכנת סולידוורקס כדי לעצב ולערוך הדמיות ממוחשבות .הוא יעסוק בפיתוח צורני וישקול קונספטים עיצוביים שונים..לבסוף הוא יעלה מודל עיצובי בתלת מימד בהדמיה ממוחשבת כדי שהלקוח יוכל לראות את ניראות המוצר.



תכנון ופיתוח מוצר חכם הינם השלבים הבאים ברותל הנדסת מוצר.מתכנן מכני יתכנן את המוצר החכם כשהוא מתכנן את החלקים השונים המרכיבים את המארז האלקטרוני.הוא מוודא את המיקום של כל חלק ואת הטכנולוגיה המתאימה ביותר ליצר אותו.הוא שוקל עובי דופן,חומרי גלם זוויות חליצה ,סוגי כלים שיצטרכו לכל חלק.הוא יעלה שרטוטי כל חלק,שרטוטי הרכבה למוצר ובדיקות איכות הנדרשות ביצור המוצר.מתכנן מכני יעלה קבצי יצור סופיים עבור המפעלים המייצרים.

אב טיפוס הוא יצור דגם באופן פיזי מוחשי הכולל בתוכות את כל החלקים של המוצר ומאפשר לערוך בדיקות היתכנות למוצר ,במידת הצורך כדי להראות ללקוחות פוטנציאלים את הדגם או למשקיעים אפשריים ניתן לעשות שיכפולים לדגם.

רותל הנדסת מוצר בעלת 27 שנות ניסיון של עיצוב ופיתוח מוצרים חכמים לבית ולתעשיה.פיתחנו ויצרנו בסין אלפי מוצרים בתחומים שונים המופצים בארץ ובעולם עבור לקוחותינו.היצור בסין נעשה בפיקוח הנדסי של צוות ההנדסה שלנו ומאפשר לכם לבוא עם רעיון למוצר חכם ולצאת עם מוצר מורכב ומוגמר מוכן למכירה ללקוח שלכם.



עיצוב מוצר חכם , פיתוח מוצר חכם , יצור בסין למוצר חכם - אנחנו ברותל הנדסת מוצר הבית שלכם.

bottom of page