top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

פיתוח ויצור מוצר צבאי חדש


רותל הנדסת מוצר היא חברה בעלת ניסיון עשיר וידע טכנולוגי של עשרות שנים בפיתוח ויצור מוצרים צבאיים.המוצרים הצבאים שרותל הנדסת מוצר פיתחה וייצרה הינם ברמת איכות גבוהה ועומדים בתקנים הנדרשים.

רותל הנדסת מוצר הינה חברה הנדסית הקיימת משנת 1992 .לאורך השנים פיתחנו ויצרנו אלפי מוצרים צבאיים וביטחונים לחברות הביטחון הגדולות והקטנות במשק הישראלי.צוות ההנדסה של רותל יעמוד לרשות הלקוח כדי לאפיין את המוצר, לבדוק תקנים, לדון באלו סוגי טכנולגיות הינם המתאימות ביותר למוצר ואיך לשלב בין הטכנולוגיות השונות.ניראות המוצר ,איך משתמשים בו ואיך מחזיקים אותו הן שאלות שיקבעו את המראה והחלקים במוצר הצבאי.



חלקי המוצר הצבאי יתוכננו בנפרד,כל חלק וחלק בהתאם לסוג הטכנולוגיה שנבחרה עבורו. כמו כן יפותח ההרכבה ושילוב בין החלקים בתוך המארז האלקטרוני. ההדמיה הממוחשבת תדגים את המוצר הצבאי על חלקיו בפני הלקוח.

סודיות מלאה הינה בסיס העבודה של צוות רותל הנדסת מוצר.יש לנו אישור משרד הביטחון, צה'ל ,משרד ראש הממשלה וגופים ביטחונים נוספים בארץ.

אב טיפוס למוצר הכולל בתוכו את כל החלקים יבדוק את היתכנות המוצר הצבאי ויוודא את יעילות והתאמה של כל חלק וחלק במוצר הצבאי.בעקבות הבדיקות על אב הטיפוס נערוך שינויים תכנוניים בהתאם לצורך בקבצי הפיתוח לפני שליחתם למפעל המייצר.

רותל הנדסת מוצר הקימה מערך מיפעלים עם שיתוף פעולה אסטרטגי ליצור חלקים בפלסטיק, מתכת ,עיבוד שבבי, תצוגות, כבלים, לוחות מקשים,חריטה,CNC מעגלים אלקטרונים ,ברגים ,אטמים וכדומה.המוצר על חלקיו יפוצל בין מפעלים שונים כדי לדאוג לרמת סודיות גבוהה.

לאחר ביצוע הכלים ובדיקת איכות של הדוגמאות מתבניות להזרקת הפלסטיק , מבלט לחלקי המתכת והכלים לתצוגה וכלים ללוח מקשים נוכל לצאת ליצור הסידרתי של כל החלקים בהתאם לכמות הנדרשת במנה הראשונה.

סוגית הגימור הוא נושא קריטי וחשוב כשמדובר על חלקים למוצרים צבאיים.יחד נדון לגבי כל חלק ונחליט על סוג הגימור ציפוי וצבע אטימות וכו' בהתאם לתקנים הנדרשים לכל מוצר.

פיקוח הנדסי של צוות ההנדסה ברותל הנדסת מוצר יוודא לכל אורך התהליך שהכלים והתבניות ייוצרו באיכות הראויה.שהיצור הסידרתי של כל החלקים ,ההרכבה והגימור יהיו באיכות ברמה גבוהה ויעמדו בשרטוטים ובתקנים הנדרשים.



רותל הנדסת מוצר הינה חברה הנדסית העומדת בראש החברות לפיתוח ויצור מוצרים צבאיים וביטחוניים לאורך שנים רבות. למוצר הצבאי שלך אתה מחפש ביטחון וגב טכנולוגי מנוסה.

אז מה המוצר שלך?

bottom of page