top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

פיתוח מארז למסד מתכת ארונות תקשורת - יצור בסין 2020


רותל הנדסת מוצר עוסקת בפיתוח ויצור בסין של מארזי מתכת וארונות תקשורת.

רותל הנדסת מוצר הינה חברה הנדסית משנת 1992 .אנו עוסקים בפיתוח זיווד אלקטרוני של מארזים ממתכת.מארז אלקטרוני מותאם לקוח ומותאם מוצר הוא המומחיות שלנו.צוות ההנדסה בעל ניסיון וידע עשיר בפיתוח ויצור של המארזים.לאורך השנים פיתחנו ויצרנו אלפי סוגי מארזים אלקטרונים בתחומים שונים – מארז למוצר רפואי, מארז למוצר ביטחוני, מארז לתחום התקשורת,מארז לתחום האלקטרואופטיקה מארז לתחום הוידאו אודיו וכדומה.


אחד התחומים העיקרים בהם אנו עוסקים הוא פיתוח מסדי 19" .המארז האלקטרוני יעמוד בתקנים רפואיים תקנים צבאיים או תקנים אחרים בהתאם לצרכי הלקוח.פיתוח ארונות תקשורת וחלקי מתכת המרכיבים אותו הינם תחום שדורש מיומנות הנדסית וניסיון.

צוות ההנדסה ברותל הנדסת מוצר יערוך פגישה לסיעור מוחות עם הלקוח כדי לעמוד על מאפייני המארז האלקטרוני ואת שאר חלקי המוצר כגון – פנלים, פרופילים,כבלים,אטמים ומחברים קופסאות לקיר וכדומה.

עיצוב המארז האלקטרוני – צוות המעצבים התעשייתים ברותל הנדסת מוצר יעצבו את המארז האלקטרוני ממתכת .הם יבדקו את קו העיצוב של שאר מארזי הלקוח ואת מארזי האלקטרוניקה של מוצרים מתחרים.

עם סיום שלב העיצוב ניתן יהיה לראות הדמיה על המחשב של המארז האלקטרוני.

הם יבדקו כיצד העיצוב ישתלב עם דרישות המפרט הרלוונטים כמו למשל צורך באיטום או עמידה במשקל וכו'.המשך העבודה יבוצע ע"יי מהנדס התכנון שיהיה אחראי על התכן המכאני , החיבור של הבסיס למכסה ואת החיבור לפנלים ולשאר החלקים בתוך המארז ומחוצה לו.

תכנון מכני של המארז האלקטרוני – צוות ההנדסה ברותל הנדסת מוצר יתכנן את המארז האלקטרוני ממתכת כמו כן יתכנן את כל החלקים ומיקומם בתוך המארז האלקטרוני .חלקים בעיבוד שבבי , המתכנן המכני יעלה בשיקוליו את השיקולים ההנדסיים כך שהמארז יהיה ברמת איכות גבוהה ובעלות נמוכה ככל האפשר.קובץ התכנון יהיה מוכן עבור המפעלים המייצרים בסין.



אב טיפוס של המארז האלקטרוני יאפשר ללקוח ולצוות ההנדסה לערוך בדיקת היתכנות ובדיקת הרכבה של כל החלקים בתוך המארז.

יצור בסין של הכלים והמבלטים למתכת תוך פיקוח הנדסי של רותל הנדסת מוצר יאפשר לעמוד באיכות גבוהה ובעליות יותר נמוכות.לאחר בדיקת דוגמאות ראשונות של חלקי המתכת מהמבלטים אפשר יהיה לעבור ליצור סידרתי.

יצור סידרתי בסין של חלקי המארז האלקטרוני ושאר החלקים בפיקוח הנדסי וביקורת הנדסית שלנו יאפשר ללקוח להתמקד בשיווק מוצריו.



רותל הנדסת מוצר עוסקת בפיתוח מארזי מסד מתכת וחלקים מארונות תקשורת ויצורם בסין.יש לכם צורך במארז אלקטרוני? אתם צריכם מארז אלקטרוני ממתכת? אנחנו הפיתרון הטכנולוגי שלכם.

bottom of page