top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

פיתוח מכשיר ביטחוני


רותל הנדסת מוצר עוסקת שנים רבות בפיתוח מוצר ביטחוני.צוות רותל הנדסת מוצר בעל ידע רחב לאחר ניסיון של 27 שנים.

מדינת ישראל נחשבת מעצמה במיזמים וחברות העוסקות בתחום מוצרי ביטחון.מוצרים אלו בעלי מאפיינים מיוחדים להם ודרישות איכות גבוהות.לעיתים יש צורך בשימוש בסוגי טכנולוגיה המתאימים באופן מיוחד רק לסוג המוצרים הללו.במיוחד כשמדובר על ציפויים מיוחדים או גימורים לא שיגרתיים.

תקנים הוא שיקול מהותי וחשוב כשמדובר על פיתוח מוצר ביטחוני.יש להבין תחילה את מאפייני המוצר : היכן משתמשים בו, איך מפעילים אותו, מה המטרה שלו, באיזה טמפרטורה צריך לעמוד ולאן הוא מתחבר.לאחר מכן צריך להבין ולשקול אלו תקנים מחייבים את המוצר הספציפי.רק אז נוכל להתחיל לשקול שיקולי עיצוב ותכנון מוצר ביטחוני.תכנון מוצר יסודי ישקול סוגי טכנולוגיות המתאימים לכל חלק וחלק ויתן יעוץ ללקוח הן בסוג הטכנולוגיה והן בחומר גלם המתאים ליצור המוצר הביטחוני.



סודיות היא המפתח לכל פיתוח מוצר ביטחוני.רותל הנדסת מוצר הינה ספק של משרד הביטחון ושל חברות ביטחוניות גדולות וקטנות בישראל.אנו נותנים פיתרון משלב האיפיון של המוצר ועד ביצוע הרכבה מלאה של מוצר מוגמר.כל עובדי רותל הנדסת מוצר מחוייבים לסודיות מלאה כלפי הלקוח .

היכן תעדיף חברה ביטחונית לפתח את המוצר הביטחוני הבא שלה?

כשמדובר בחברה ביטחונית היא חייבת לדאוג שחברת הפיתוח שלה תהיה בעלת ניסיון עשיר בתחום.מעבר לכך ,היא צריכה להיות חברה האמונה על סודיות בכל דרגי העובדים.רותל הנדסת מוצר בעלת ניסיון טכנולוגי של עשרות שנים ובעלת ידע ובקיאות בתחום פיתוח מוצר ביטחוני.סודיות היא הבסיס לכל פרויקט פיתוח.

עם סיום עיצוב המוצר, תכנון המוצר, פיתוח מוצר ביטחוני יש להערך ליצור המוצר.רותל הנדסת מוצר נוהגת לפצל את יצור חלקי המוצר כך שלאף אחד מספקיה לא תהיה הבנה מהו המוצר המוגמר.זו אחת מהאסטרטגיות שמאפשרת שמירה על סודיות מירבית למוצר המוגמר.רוב יצור החלקים הינו יצור של חלקים תואמי לקוח.כך למשל יצור חלקי פלסטיק,יצור חלקי מתכת,יצור LCD ,יצור קשיחים , יצור לוחות מקשים , תצוגה , כבלים , צמות , מעגל אלקטרוני ועוד.כל סוגי החלקים הללו מיוצרים על ידי רותל הנדסת מוצר עבור לקוחותיה.יצור כל החלקים דרך בית אחת מבטיח התאמה מלאה בין החלקים בעת ההרכבה ומוזיל באופן משמעותי את העלויות הנדרשות ליצור מוצר ביטחוני.

רותל הנדסת מוצר עוסקת בפיתוח מוצר ביטחוני לאורך שנים רבות.היא מעניקה ללקוחותיה בית ידע הנדסי ויצורי ודואגת שהמוצר שלכם יהיה באיכות הראויה ובמחיר הגון.

bottom of page