top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

תכנון מכני ויצור חלקים בעיבוד שבבי


רותל הנדסת מוצר עוסקת בעיצוב תכנון ויצור של חלקים בעיבוד שבבי בסין תחת פיקוח הנדסי של צוות המהנדסים שלנו.החברה קיימת משנת 1992 ובמשך שנים רבות תכננה ויצרה חלקים בעיבוד שבבי.הידע והניסיון של הצוות יבוא לידי ביטוי במוצר הטכנולוגי הבא שלך.

אז מה זה עיבוד שבבי?


תהליך עיבוד שבבי - מגוש של מתכת או פלדה או פליז או פלסטיק יוצרים חלקים בעזרת מכונות לעיבוד שבבי כמו כרסומת מחרטה וכדומה.לתהליך זה יש יתרונות ויש חסרונות למול טכנולוגיות אחרות.על כן בכל יצור של מוצר טכנולוגי יש צורך לבדוק את היתרונות והחסרונות של כל טכנולוגיה ביחס למוצר ולקבל החלטה מהי המתאימה ביותר למוצר.צוות ההנדסה ברותל הנדסת מוצר יעמיד עבורכם את הידע והניסיון שלו כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור המוצר החדש שלכם.

חלקי עיבוד שבבי שונה למשל מהזרקת חלקי פלסטיק שמיצרים בעזרת תבניות להזרקת פלסטיק כלומר מכניסים חומר גלם ומקבלים חלק פלסטיק.בעיבוד שבבי הולך לאיבוד חומר גלם מהגוש - כלומר עלות לא מנוצלת של חומר גלם.הטכנולוגיה של הזרקת חלקי פלסטיק מתאימה ליצור סידרתי כמותי.בחלקי עיבוד שבבי מייצרים בדרך כלל סדרות יצור קטנות.

חלקי עיבוד שבבי שונים מחלקים הנעשים בהדפסה של תלת מימד. יש חומרי גלם שלא ניתן להשתמש בהם בהדפסת תלת מימד אבל כן אפשר בעיבוד שבבי.יש צורות גיאומטריות שניתן ליצרן בעיבוד שבבי אבל לא ניתן ליצר אותם בהדפסה תלת מימד.הדפסה תלת מימד של חומרי גלם ממתכת היא מאוד יקרה ולא נפוצה על כן יצור של חלקי מתכת על פי רוב מבוצע בעיבוד שבבי.

בעיבוד שבבי טיב פני שטח בחלק יחודי ומאפשר גימור בתקנים גבוהים למשל למוצרים בתחום הביטחוני.תחזוקת המכונות בעיבוד שבבי נחשבת לזולה ומכאן ההשלכה למחירים לחלקים בעיבוד שבבי .עיבוד שבבי אינו מצריך Nre ומתקני יצור. הטכנולוגיה מתאימה בעיקר ליצור מהיר של סדרות יצור קטנות .במערכות עיבוד שבבי משולבי רובוטיקה ניתן לתפעל מספר רב של מכונות עם מספר עובדים מצומצם.סוג הטכנולוגיה של עיבוד שבבי נפוצה מאוד והזמינות גבוהה .

כאשר מתכננים מוצר או חלקים למוצר יש לשקול מהי הטכנולוגיה המתאימה ביותר ליצור המוצר ומכאן נגזרים שיקולים תכנונים.הצוות שלנו עובד יחד עם הלקוח בסיעור מוחות כדי לעשות את ההחלטות הנכונות עבור כל מוצר ובחירת סוג הטכנולוגיה המתאימה לו.

רותל הנדסת מוצר מספקת שירותי עיצוב תכנון ופיתוח חלקים בעיבוד שבבי ובנוסף יצור חלקי עיבוד שבבי בסין.אנו מייצרים בסין במשך שנים רבות בעזרת מפעלים שהינם שותפים עיסקיים שלנו.הלקוח שלנו מקבל ידע ניסיון ואחריות במחיר הגון.

יש לך צורך בחלקי עיבוד שבבי ברותל הנדסת מוצר ניתן לך את הפיתרון.

bottom of page