top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

מרעיון למוצר מורכב – שלבים בפיתוח ויצור מוצר חדש

עודכן: 25 בנוב׳ 2020


יש לכם רעיון למוצר חדש? אתם רוצים חברה טכנולוגית הנדסית שתקח את הרעיון ותהפוך אותו למוצר מוגמר ומוכן למכירה? הפיתרון - רותל הנדסת מוצר.

רותל הנדסת מוצר הינה חברה בעלת ניסיון טכנולוגי הנדסי יצורי עשיר של אלפי מוצרים לאורך עשרות שנים.המוצר החדש שלכם יעבור ברותל הנדסת מוצר את השלבים הבאים –

שלב הרעיון – בדיקת היתכנות הפיכת הרעיון למוצר.האם אפשר לייצר את המוצר טכנולוגית? מה סוגי הטכנולוגיה הנדרשים? האם יש צורך במוצר החדש? האם נעשה סקר שוק למוצרים מתחרים ? במה שונה המוצר החדש ממוצרים קיימים?




שלב איפיון המוצר החדש – צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר ידון יחד עם הלקוח על מאפיני המוצר. מהי סביבת העבודה של המוצר החדש.איך משתמשים בו. מה הם התקנים והדרישות התכנוניות .מה יהיו חלקי המוצר החדש ובאלו טכנולוגיות ישתמשו כדי ליצר אותם.

שלב עיצוב המוצר החדש – צוות המעצבים התעשייתים של רותל הנדסת מוצר יערכו סיעור מוחות על הלקוח כדי לעמוד על כל ההיבטים העיצובים .לשם כך נערוך סקר שוק של מוצרים מתחרים בשוק העולמי ונבדוק את הקווים העצוביים של שאר מוצרי הלקוח.עיצוב המוצר יקח בחשבון את השיקולים ההנדסיים במוצר אך יתמקד בניראות המוצר החדש.ניראות המוצר היא קריטריון חשוב בשיווק המוצר ומכירתו.מעצבי המוצר יעלו שלוש תפיסות עיצוביות עבור המצר החדש ויחד עם הלקוח יבחרו את ההתפיסה העיצובית המתאימה ביותר למוצר.מעצב תעשייתי יסיים את עיצוב המוצר כך שהוא מעלה תמונות הדמייה למחשב לאישור הלקוח.

שלב תכנון המוצר החדש – צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר יתכנן את כל חלקי המוצר בהתאם לסוג הטכנולוגיה שנבחרה עבורו. כמו כן יתכנן את המארז האלקטרוני של המוצר.בתכנון המוצר יקחו בחשבון תקנים למוצר, אטימות, גימורים כגון - צבע, ציפוי ,רמת חספוס וכדומה.צוות ההנדסה יעמיד קבצים ליצור חלקי המוצר וליצור אב טיפוס.

אב טיפוס למוצר חדש יעזור לבדוק את היתכנות המוצר ויוכל להוות דגם עובד עבור משקיעים או לקוחות פוטנציאלים.צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר והלקוח יערכו את כל הבדיקות על אב הטיפוס כדי שנוכל לצאת לתבניות להזרקת פלסטיק מבלטים לחלקי מתכת וכלים לשאר החלקים במארז האלקטרוני.



יצור בסין – רותל הנדסת מוצר הקימה מערך מפעלים בסין הנותנים פיתרון יצור והרכבה של מוצרי הלקוחות שלנו.מערך זה הוקם לפני עשרות שנים ומאז ועד היום בשיתוף פעולה מלא בין צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר וצוות ההנדסה במפעלים בסין .במהלך השנים לאור כמות היצור ברותל הנדסת מוצר חלק מהמפעלים החלו ליצר בילעדית עבור לקוחותינו.

כלים ותבניות - צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר יפקח על יצור התבניות להזרקת פלסטיק, המבלטים לחלקי מתכת , הכלים ללוח מקשים , הכלים לתצוגה וכדומה.דוגמאות מהכלים יבדקו לאור קבצי היצור.לאחר אישור כל הדוגמאות הראשונות אפשר יהיה לצאת ליצור סידרתי.

יצור סידרתי – מנת יצור ראשונה מכל החלקים תיוצר בהתאם לסוגי הטכנולוגיות במפעלים בסין תחת הפיקוח והליווי של צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר.

הרכבה מלאה – הקמת קו הרכבה המיועד למוצר הספציפי במפעל בסין יאפשר לנו לתת מענה מלא ללקוחותינו מוצר מוגמר ארוז ומוכן למכירה.

רותל הנדסת מוצר מהווה גב טכנולוגי הנותן פיתרון מלא משלב הרעיון ועד מוצר מורכב ומוכן למכירה. אז מה הרעיון החדש שלכם?

bottom of page