top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

עיצוב תעשייתי למוצר רפואי - מרעיון למוצר מורכב


רותל הנדסת מוצר הינה חברת הנדסה, העוסקת בעיצוב תכנון פיתוח ויצור של מוצרים רפואים ללקוחות בארץ ובעולם.הניסיון העשיר שלנו בעיצוב ויצור מוצרים רפואים מתבטא באלפי מוצרים רפואים ומכשירים רפואים שיוצרו עבור לקוחותינו לאורך 27 שנים.

הסטודיו לעיצוב מוצר של רותל הנדסת מוצר הינו חלק מהחברה ההנדסית ומאפשר ללוות את הלקוח בכל השלבים החל מהרעיון ועד היצור המלא של המוצר.מעצב תעשייתי יפגש עם הלקוח לסיעור מוחות ויחד יאפיינו את המוצר הרפואי.ראשית תשאל השאלה הקריטית אם מדובר במוצר הנכנס לגוף האדם או שזה מכשיר רפואי חיצוני.התקנים וסוגי הטכנולוגיה יקבעו בהתאם .סוגיות נוספות כמו מי מחזיק את המכשיר ,איך משתמשים במוצר,סביבת העבודה של המוצר כמו בית חולים או בית החולה - שאלות אלו ואחרות ישפיעו על עיצוב המוצר.עם סיום איפיון המוצר יוכל המעצב התעשיתי של רותל הנדסת מוצר להתחיל לעצב את המוצר הרפואי.



צוות המעצבים התעשייתים של רותל הנדסת מוצר יערכו סיעור מוחות וידונו כיצד מאפייני המוצר הרפואי שהועלו משפיעים על עיצוב המוצר.הם יעמידו שלוש תפיסות עיצוביות לאחר שיבחנו בין השאר את המוצרים המתחרים הקיימים בשוק ואת שאר מוצרי הלקוח.פגישה נוספת עם הלקוח תדון בבחירת התפיסה העיצובית המתאימה ביותר למוצר הרפואי.המעצב התעשייתי יוכל להשלים את עיצוב המארז האלקטרוני ויבנה הדמייה ממוחשבת של המוצר הרפואי על המחשב .אישור ההדמיה על המחשב יאפשר לצוות ההנדסה ברותל הנדסת מוצר להתחיל את שלב התכנון והפיתוח של המוצר הרפואי.



מתכנן מכני יוכל לפתח את המוצר הרפואי כשהוא מתייחס לכל חלק וחלק.הוא יעמיד את כל החלקים בתוך המארז האלקטרוני כך שלא יהיו התנגשויות בין החלקים ושכל החלקים יוכלו לעבוד באופן משולב הטוב ביותר האפשרי.תכנון כל חלק יהיה תלוי בסוג הטכנולוגיה שנבחרה עבורו.חלקי הפלסטיק,חלקי המתכת, יצור חלקים בעיבוד שבבי, חלקים בחריטה, כבלים, לוחות מקשים, תצוגה וכדומה. הוא ישקול אלו סוגי חומרי גלם מתאימים לכל חלק .לסיום יעמיד המתכנן המכני את הקבצים עבור מפעלי היצור .

ברותל הנדסת מוצר מקובל לבצע אב טיפוס עובד הכולל את כל החלקים של המוצר הרפואי.אב טיפוס יבחן את היתכנות המוצר ואף יאפשר להראות אותו ללקוחות פוטנציאלים ומשקיעים.עם אישור אב הטיפוס אפשר לעבור לשלב יצור הכלים והיצור הסידרתי כולל הרכבה מלאה של המוצר הרפואי.

במהלך 27 שנות קיומה של רותל הנדסת מוצר הקמנו מערך יצור של שותפים עיסקיים שעובדים איתנו כבר שנים רבות.יצור המבלטים לחלקי מתכת , התבניות להזרקת פלסטיק , כלים ללוחות מקשים ,כלים לתצוגה, יהיו כולם בפיקוח הנדסי של צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר.יצור סידרתי וקווי הרכבה יהיו בהנחייה ובפיקוח של הצוות ההנדסי של רותל הנדסת מוצר וצוות ההנדסה של המפעל הסיני.

יש לך רעיון למוצר רפואי? רותל הנדסת מוצר תדאג לעיצוב המוצר, לתכנון ולפיתוח המוצר ,ליצור הכלים והתבניות ,ליצור הסידרתי ולהרכבת המוצר הרפואי שלך.

bottom of page