top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

חברות הנדסה לפיתוח מוצר


רותל הנדסת מוצר הינה חברה הנדסית ותיקה שלאורך שנים רבות עוסקת בפיתוח מוצרים.בהבדל מחברות הנדסת אחרות אנו משמשים כגב טכנולוגי מלא משלב הרעיון ועד מוצר מוגמר.אנו עוסקים באיפיון מוצר - עיצוב מוצר - פיתוח מוצר - יצור כלים ותבניות - יצור סידרתי והרכבה מלאה בסין.כל השלבים הינם תחת קורת גג אחד ובכך הלקוח מקבל אחריות ואינו נופל בין הכסאות.

מהי חברת הנדסה לפיתוח מוצר? ומהו פיתוח מוצר?


פיתוח מוצר מתמקד במספר תהליכים :

איפיון מוצר – על המעצב התעשייתי לאסוף נתונים ומאפיינים על המוצר הספציפי.שאלות כגון לשם מה המוצר? במה הוא שונה מהמתחרים שלו? איך משתמשים בו? מי משתמש בו? מה סוג הטכנולוגיות שמתאימות למוצר הזה? באלו חומרי גלם עדיף להשתמש?האם יש תקנים למוצר?האם הוא מיועד ליצוא או לשימוש בארץ? שאלות אלו ורבות אחרות נותנות למתכנן המכני תמונה ברורה על מאפייני המוצר הנמצא בפיתוח.

עיצוב תעשייתי למוצר – מעצב המוצר לוקח את איפיוני המוצר שנאספו ומעלה שיקולים עיצובים.האם המוצר הוא אחד מתוך ליין מוצרי לקוח או שהוא עומד בפני עצמו? האם המוצר צריך להיות דומה או שונה ממוצרים מתחרים?האם רצוי לעצב את המוצר בקווים מודרנים או דווקא בקווים מיושנים יותר? צוות המעצבים התעשייתים ברותל הנדסת מוצר נוהג לעשות סיעור מוחות ולהכין 3 פרזנטציות או תפיסות עיצוב כדי לבחור את המתאימה ביותר למוצר.עיצוב מוצר הינו אלמנט שיווקי קריטי ויכול להשפיע רבות על גודל המכירות בהמשך.



תכנון מכני של המוצר – מהנדס מכונות מתכנן את המוצר כך שיהיה מתאים ליצור בהתאם לסוג הטכנולוגיה שנבחרה.הוא ישקול למשל עובי דפנות ,רדיוסים,עגלות,נקודות הזרקה בתבנית להזרקת פלסטיק וכדומה.כשמדובר על זיווד אלקטרוני יש חשיבות להתאים את כל חלקי המוצר בתוך המארז כך שלא יהיו התנגשויות או אי התאמות בין החלקים השונים.בסיום השלב נכין קובץ מסודר הכולל את כל החלקים ואופן הרכבתם. צוות המתכננים שלנו ברותל הנדסת מוצר בעל ניסיון עשיר וידע טכנולוגי רב שמאפשר לפתח מוצר שיעמוד בראש המוצרים מסוגו.



יצור מודל בהדפסת תלת מימד – מודל זה הינו הביקורת הפיזית המוחשית שמדגימה הן את העיצוב והן את תכנון המוצר.ברותל הנדסת מוצר מייצרים את הדגם בסין בפיקוח הנדסי שלנו.

אב טיפוס - רותל הנדסת מוצר לוקחת את המארז ממתכת או מפלסטיק ומכניסה לתוכו את כל החלקים של המוצר כדי לבחון את ההרכבה המלאה של המוצר באופן פיזי. חלקים כמו מעגל מודפס,חלקי מתכת חלקי פלסטיק תצוגה לוח מקשים קשיחים כבל צמה וכדומה.

רותל הנדסת מוצר הינה חברת הנדסה לפיתוח מוצרים בעלת ידע וניסיון על אלפי מוצרים לאורך שנים. מה הרעיון למוצר הבא שלך?

bottom of page