top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

יצור בסין-תבניות להזרקת פלסטיק

עודכן: 8 ביוני 2020

יצור בסין - תבנית להזרקת פלסטיק

רותל הנדסת מוצר עוסקת בעיצוב תכנון פיתוח ויצור בסין של מוצרים טכנולוגים במשך 27 שנים.כאשר מפתחים מוצר טכנולוגי חדש נשאלת השאלה באיזה טכנולוגיה נייצר את המוצר?האם מדובר על מוצר מפלסטיק ? או מוצר ממתכת? או אולי מוצר משולב?

החלטה זו היא קריטית מבעוד מועד מכיון שהעיצוב והתכנון מושפע ממנה.כדי לעשות החלטה זו יש צורך לשקול את מאפייני המוצר,סביבת העבודה שלו,אופן השימוש בו ,ליין מוצרי הלקוח,מוצרים מתחרים וכדומה.כאשר ההחלטה החא לייצר את המוצר או חלקו בפלסטיק יש לשקול באיזה חומר גלם הוא אמור להיות מוזרק.באלו תקנים הוא אמור לעמוד.נדרש ידע וניסיון בפיתוח תכנון ועיצוב של מוצר מפלסטיק.רותל הנדסת מוצר נוהגת לערוך סיעור מוחות עם הלקוח כדי להגיע להחלטות הקריטיות הללו.צוות ההנדסה מעניק ללקוח מהידע והניסיון עשיר השנים שלו.

לאחר סיום עיצוב המוצר הטכנולוגי מתחיל שלב התכנון והפיתוח.מתכנן המוצר צריך לשקול בעת התכנון את מיקום העגלות ,עובי ורדיוסים כשהוא לוקח בחשבון את מיקום כל החלקים המיועדים להיות בתוך המארז.זיווד אלקטרוני הינו משימה מורכבת שצריכה להביא לידי שיקול דעת ידע רב וניסיון בתכנון מוצר פלסטיק.רותל הנדסת מוצר היא חברת ההנדסה בעלת הידע והניסיון הדרוש למשימה. צוות ההנדסה ברותל הנדסת מוצר עיצב ותכנן אלפי מוצרים מתעשיות שונות .

מוצר טכנולוגי המיועד להיות מיוצר עם חלקי פלסטיק דורש יצור של תבנית להזרקת פלסטיק.יצור תבנית להזרקת פלסטיק דורש מיומנות וניסיון.



כאשר רוצים לייצר תבנית לחלקי פלסטיק בסין - יש צורך בפיקוח אינטנסיבי וביקורת איכות בכל שלב ושלב..מעבר לכך יש צורך בהיכרות רבה עם המפעל ליצור תבניות בסין.יש צורך להבין את התרבות ויש צורך להבין את השיח העיסקי עם מנהלי המפעל ליצור תבניות.כל אחד מהסעיפים הללו יכול לגרום לסיכון גבוהה ביצור תבנית להזרקת פלסטיק בסין.

מכאן לא רק שנדרש ידע וניסיון טכנולוגי בהבנת קובץ השרטוטים וביצור תבנית להזרקת פלסטיק אלא גם נדרש ניסיון ומיומנות לעבודה עם הסינים.

רותל הנדסת מוצר עוסקת בעיצוב מוצר תכנון ופיתוח מוצר מפלסטיק ויצור תבניות להזרקת פלסטיק בסין.הצוותים שלנו מיומנים לתת לך את הגב הטכנולוגי והניהולי עם שותפינו העיסקים בסין.

יצור תבנית להזרקת פלסטיק בסין זה היום יום שלנו .מחכים למוצר הבא שלך.

bottom of page