top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

יצור מוצרים מפלסטיק – עיצוב תכנון ויצור בסין 2020


יש לך רעיון חדש למוצר מפלסטיק? האם הרעיון שלך כולל רק חלקי פלסטיק או גם חלקים ממתכת? האם הצורך הוא במארז אלקטרוני מפלסטיק? או שהצורך הוא בחלק פלסטיק שנכנס למארז ממתכת? אנחנו כאן כדי להפוך את הרעיון למציאות.

רותל הנדסת מוצר הינה חברה הנדסית המפתחת ומייצרת בסין מוצרי פלסטיק במשך 27 שנים.החל משלב הרעיון ועד יצור של מוצר מוגמר מוכן למכירה.ריכוז כל השלבים תחת קורת גג אחת מקטין עלויות ומבטיח אחריות מלאה על המוצר על כל שלביו.

פיתוח מוצר חדש מפלסטיק דורש בתחילתו איפיון של המוצר- באילו תקנים עליו לעמוד? מה סביבת העבודה שלו? האם הוא מוצר יחיד או חלק משורת מוצרים? האם הוא מותקן או שמוחזק ביד? מי הלקוח הפוטנציאלי? מי המתחרים? באיזה חומר גלם רצוי להשתמש?

צוות עיצוב מוצר פלסטיק יערוך עם הלק

וח סיעור מוחות לאחר איפיון המוצר .הם יעלו שלוש תפיסות עיצוביות בהתאם לאיפיון המוצר ודרישות הלקוח.מתוכם יבחר עיצוב המוצר המתאים ביותר.העלאת מודל ממוחשב של המוצר מפלסטיק ימחיש ללקוח את ניראות המוצר והעיצוב שנבחר.עם סיום שלב עיצוב המוצר הוא יעבור לשלב התכנון.צוות תכנון המוצר מפלסטיק יעבוד על התכנון כשהוא פותר שאלות כמו נקודות הזרקה,עובי דופן, סוג חומר הגלם ,עמידה בתקנים.אטימות וכדומה.קבצים סופיים עבור מפעלי היצור בסין יאפשרו ליצור תחילה מודל תלת מימד לבדיקת התכנון.

מודל למוצר חדש מפלסטיק מהווה הן אישור על התכנון,אישוש היתכנות ודגמים ללקוחות פוטנציאלים או משקיעים אפשריים.לאחר אישור המודל ע"י הלקוח צוות הלוגסטיקה והרכש של רותל הנדסת מוצר יתמודד מול מפעלים ליצור בסין כדי להגיע לרמת איכות גבוהה ומחיר הוגן.

רותל הנדסת מוצר הקימה בסין מערך מפעלים ליצור תבניות להזרקת פלסטיק וחלקי פלסטיק בהזרקה איתם אנחנו עובדים לאורך שנים ארוכות.חלק מהמפעלים עובדים אך ורק עבור לקוחות רותל הנדסת מוצר.


תהליכים משלימים על חלקי הפלסטיק כמו צביעה, הדפסה , ציפוי , הרכבה חלקית או מלאה מבוצעות על ידי רשת המפעלים שהינם שותפים עיסקיים של רותל הנדסת מוצר לאורך שנים.

מערך מפעלי היצור נותנים מענה יצורי מלא ללקוח כלומר תבניות להזרקת פלסטיק, חלקי פלסטיק ,הרכבות חלקי פלסטיק וחלקי מתכת ,שילוב של חלקים מטכנולוגיות אחרות כמו – מבלטים וחלקי מתכת , לקסאן, לוחות מקשים ,מעגל חשמלי , כבלים , ברגים , אטמים , מדבקות ארגזים וכו'.

רותל הנדסת מוצר תקים עבור המוצר מפלסטיק החדש של הלקוח קו הרכבה יחודי שיאפשר להגיע לרמת איכות גבוהה ויעילות .

הלקוח שלנו מקבל ליד מוצר חדש מוגמר ומוכן למכירה.

רותל הנדסת מוצר היא הבית שלך למוצר חדש מפלסטיק .אז מה המוצר שלך?

bottom of page