top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

סטארטאפ - פיתוח מוצר טכנולוגי


חברת סטארט אפ שעיסוקה פיתוח מוצר טכנולוגי מחפשת על פי רוב חברת הנדסה מכנית אלקטרונית המעניקה לה את התמיכה הטכנולוגית לה היא זקוקה.רותל הנדסת מוצר מהווה במשך שנים רבות גב טכנולוגי המוביל את צוות הסטארט אפ משלב הרעיון לשלב המוצר המוגמר.

חברת הזנק המבוססת על רעיון טכנולוגי מרוכזת בתחילת דרכה בגיוס כספים ומציאת משקיעים.לשם כך היא זקוקה למודל שיוכיח את היתכנות המוצר וידגים למשקיעים את יתרונות המוצר הטכנולוגי שלהם על פני מוצרים אחרים טרם הכנת המודל יש צורך בעיצוב ותכנון המוצר.



רותל הנדסת מוצר נותנת שירותי עיצוב תכנון ופיתוח מוצר טכנולוגי שבא לידי ביטוי במודל.המודל מבוצע בסין תחת בדיקות הנדסיות לאיכות המודל ועמידה בתקנים ובאיפיונים שנקבעו בקבצי המוצר.

27 שנים של ניסיון מביאים את רותל הנדסת מוצר להיות בראש חברות ההנדסה המכנית אלקטרונית שמומחית בעיצוב תכנון ופיתוח של מוצרים טכנולוגים .צוות העיצוב וההנדסה תומך בצוות הסטארט אפ החל משלב הרעיון למוצר טכנולוגי.

בשלב הרעיון צריך לדון הן בהיתכנות המוצר והן בדרישות והמאפיינים הטכניים ליצור המוצר.בהתאם להחלטות אלו ניתן לעצב ולתכנן את המוצר תוך התחשבות בתקנים עולמים ובאילוצים טכניים.יש חשיבות רבה טרם תחילת התכנון להחליט האם מדובר במוצר המיוצר בפלסטיק או במתכת או אולי בשילוב של טכנולוגיות.כל החלטה כזו משנה את עיצוב ותכנון המוצר.

שלב בדיקת סקר שוק כדי לבחון הן את הצורך במוצר והן את פוטנציאל השיווק שלו הוא שלב מהותי כשמדובר בסטארט אפ הממוקד בפיתוח מוצר טכנולוגי.גם לשלב זה יש צורך במספר דוגמאות כדי שאפשר יהיה להראות ללקוחות פוטנציאלים למוצר הטכנולוגי.

רותל הנדסת מוצר בשלב זה, מציעה לצוות הסטארט אפ להכין שיכפולים למודל .יצור השכפולים כמו המודל נעשה במפעל שלנו בסין לאורך שנים רבות.השכפולים כמו המודל עוברים בדיקות איכות ועמידה בתקנים של קובץ התכנון שנעשה על ידי רותל הנדסת מוצר.

סטארט אפ העוסק בפיתוח מוצר טכנולוגי יכול למקד את האנרגיה שלו במציאת משקיעים ולקוחות ולהשאיר את כל תחום הפיתוח בביטחה בידים של רותל הנדסת מוצר . אנו כאן ניקח את הרעיון שלכם ונהפוך אותו למוצר עובד ברמת איכות גבוה ובמחיר הוגן.

מחכים לכם להקשיב ולייעץ, לרעיון החדש שיכול להיות "הדבר הבא".



bottom of page