top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

פיתוח מוצרים לתינוקות וילדים – צעצוע חכם - יצור בסין


רותל הנדסת מוצר מספקת שירותי פיתוח ויצור בסין למוצרים וצעצועים לתינוקות וילדים.

מוצרי תינוקות וילדים בעולם המודרני הפכו להיות משולבי טכנולוגיה.הן מוצרים ואביזרים שבאים להקל על טיפול בתינוק ושמירה עליו והן צעצועים ומשחקים שבאים לפתח את הפעוט או הילד ליצור גירויים וסקרנות לימודית ולהכין אותו לחיים הטכנולוגים הקיימים כיום.

פיתוח מוצר או מכשיר טכנולוגי לפעוטות וילדים דורש תשומת לב מיוחדת בעיצוב ובתכנון המוצר ובשיקולים לסוגי טכנולוגיה המתאימים לגיל ואינם מסכנים את הפעוט.צוות ההנדסה ברותל הנדסת מוצר יערוך סיעור מוחות עם הלקוח כדי לעמוד על כל מאפייני המוצר.מעצב תעשיתי יעצב את המוצר כשהוא שוקל את מי משתמש במוצר ואיך, מה הגודל המתאים למוצר שכזה ,מה הם הטכנולוגיות שניתן להשתמש ואיך לשלב ביניהם במידת הצורך.מה הם חלקי המוצר ואיך הוא יהיה מורכב.מעצב המוצר יעלה הדמיית עיצוב על המחשב כדי להדגים ללקוח את עיצוב המוצר.

מתכנן מכני יתכנן את המוצר על כל חלקיו ואת הרכבתו בתוך מארז.הוא ישקול את שילוב סוגי הטכנולוגיות בהם ישתמשו במוצר - חלקי פלסטיק,חלקי מתכת, מעגל חשמלי,עיבוד שבבי,לקסאן ,לוח מקשים סיליקון רבר , תצוגה וכו'.המתכנן המכני ברותל הנדסת מוצר יכין קובץ ליצור הכולל את כל החלקים של המוצר הטכנולוגי לתינוק וילד.



אב טיפוס למוצר יבדוק את היתכנות המוצר ויהווה דגם עובד שאפשר להראות ללקוחות פוטנציאלים או משקיעים.הדגם יבדק על ידי צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר לפני יציאה לכלים ותבניות להזרקת פלסטיק ויצור סידרתי בסין.

רותל הנדסת מוצר הקימה בסין מערך שיתופי פעולה עם מפעלי יצור. צוות ההנדסה שלנו מנחה ומדריך את צוות מהנדסי המפעל וביחד מייצרים את הכלים לחלקי מתכת , כלים לתצוגה, כלים ללוח מקשים לקסאן,כלים ללוח מקשים מסיליקון רבר ותבניות להזרקת חלקי פלסטיק .

דגמים ראשונים מכל הכלים והתבניות יאפשרו להרכיב מוצר או צעצוע עובד.צוות ההנדסה ברותל הנדסת מוצר יבדוק את הדגמים הראשונים ואת הרכבת המוצר.

יצור סידרתי והרכבה מלאה לצעצוע או מוצר לתינוקות וילדים בסין הזמנות לכל חלקי המוצר מהמפעלים בסין יבוצע על יד צוות לוגיסטיקה ורכש של רותל הנדסת מוצר.צוות ההנדסה יקים קו יצור למוצר או הצעצוע.הלקוח יקבל מוצרים או צעצועים עבור פעוטות וילדים מורכבים ומוכנים למכירה.

אם יש לכם רעיון לצעצוע חכם או מוצר עבור תינוקות וילדים רותל הנדסת מוצר מהווה הגב הטכנולוגי שילווה אותכם בכל השלבים מרעיון למוצר מוגמר.

bottom of page