top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

פיתוח מכשיר רפואי


רותל הנדסת מוצר עוסקת בפיתוח מכשיר רפואי ויצור של חלקי מכשיר רפואי.ישראל נחשבת כמעצמת סטארטאפ בתחום המיזמים למכשירים רפואיים.לאורך 27 שנים צוות רותל הנדסת מוצר היה מעורב בפיתוח ויצור של אלפי מוצרים ומכשירים בתחום הרפואי.ניסיון רב שנים זה מביא את הצוות להוות גוף ידע יעוץ ותמיכה ללקוחות בתחום.

פיתוח מכשיר רפואי דורש התמחות ויעוץ רפואי מצד אחד ודורש ידע והתמחות טכנולוגית מאידך.על פי רוב מכשירים רפואים הינם מורכבים ומבוססים על שילוב של מספר סוגי טכנולוגיות.מעבר לכך המכשיר הרפואי צריך לעמוד בתקנים בינלאומים .ללא ניסיון רב בתחומים אלו פרויקט בתחום נדון לכישלון.

מיזם לפיתוח ויצור מכשיר רפואי המשלב חלקי פלסטיק וחלקי מתכת ואף כולל מעגל אלקטרוני דורש מיומנות רב תחומית וידע בשילוב סוגי הטכנולוגיות עד לידי מוצר מוגמר .רותל הנדסת מוצר בעלת ניסיון בכל הטכנולוגיות ושילובם לידי מוצר מורכב.לקוח המגיע לרותל הנדסת מוצר הוא סמוך ובטוח שיוכל לרכז את כל הצרכים הטכנולוגים והספקים בבית אחד.ריכוז כל הרכש הטכנולוגי במקום אחד הן מוזיל משמעותית בעלויות והן דואג לכך שכל החלקים יתחברו בהתאמה לידי מוצר רפואי מוגמר בעל איכות ראויה.

צוות רותל הנדסת מוצר יעסוק בפיתוח המוצר על מרכיביו ייעץ על חומרי הגלם הרצויים לכל חלק ויתן את ההדגשים הטכנולוגים כדי ליצר מוצר בעל גימור ואיכות ברמה גבוהה.טרם הפיתוח צוות העיצוב התעשיתי יעצב את המוצר בהתחשב באספקטים שונים כמו מוצרים דומים של הלקוח,בדיקת מוצרים מתחרים וכדומה.צוות העיצוב יביא בחשבון הן את הצד העיצובי של המוצר והן את הצד היצורי הטכנולוגי.מוצר שהדגש בו יהיה עיצוב – אומנותי ללא לקיחת שיקולי תכנון מכני ויצור יתקל בקשיים כשיגיע שלב היצור הטכנולוגי.



פיתוח מכשיר רפואי הינו שונה במהותו ובמאפיניו מפיתוח מכשיר ביטחוני או מפיתוח מוצר לתחום הרכב או מוצר לתעשיה או צעצוע.לכל תחום ולכל מוצר יש את התקנים שלו,את סוגי חומרי הגלם ואת סוגי הטכנולוגיות שיש להשתמש בהם.פיתוח מוצר או תכנון מכשיר רפואי חייב לקחת את כל השיקולים ולבדוק אותם טרם פיתוח.

רותל הנדסת מוצר בעלת ניסיון עשיר בפיתוח מוצר רפואי .צוות העיצוב והתכנון בעל הידע הדרוש לרכז שיקולי עיצוב תכנון ופיתוח מכשיר רפואי הלוקחים בחשבון אלמנטים של עיצוב,שיקולי טכנולוגיה ויצור ושיקולי תקנים ואיכות מוצר.

יש לכם רעיון למכשיר רפואי? אנחנו כאן בשבילכם.

bottom of page