top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

תבנית להזרקת פלסטיק – יצור בסין


רותל הנדסת מוצר עוסקת בעיצוב תכנון פיתוח ויצור של מוצרים מפלסטיק ויצור תבניות להזרקת פלסטיק בסין.אנו קיימים משנת 1992 עם ניסיון וידע עשיר של אלפי מוצרים מפלסטיק מתחומים שונים.צוות ההנדסה בחברה מלווה אותך משלב עיצוב תכנון ופיתוח המוצר ועד יצור התבנית להזרקת פלסטיק ויצור של חלקי פלסטיק בסין.לפני כ-15 שנה הקמנו בסין מערך של שותפים עיסקיים מפעלים שעובדים איתנו בשיתוף פעולה ליצור תבניות להזרקת פלסטיק ויצור חלקי פלסטיק.

יש לך רעיון למוצר חדש ? מהי הטכנולוגיה המתאימה ביותר למוצר שלך? יש צורך במארז פלסטיק ? או מארז ממתכת?

צוות מעצבי מוצר ומהנדסי מכונות יפגשו איתך לסיעור מוחות כדי לאפיין את המוצר ולשקול האם מתאים יותר מארז מפלסטיק או מארז ממתכת.החלטות לגבי זיווד אלקטרוני הינם קריטיות למכירת המוצר בהמשך.על כן יש חשיבות רבה שאנשי מקצוע מנוסים ובעלי ידע רב יתמודדו עם הסוגיות.לאחר קבלת ההחלטה מעצב מוצר מרותל הנדסת מוצר יעצב לכם את המוצר הטכנולוגי.



עיצוב מוצר - מעצב תעשייתי צריך לקחת את כל איפיוני המוצר ולעצב את המוצר שלכם כך שיגרום למכירות גדולות יותר שלו.הוא לוקח בחשבון מי משתמש במוצר ואיך.כמו כן את שאר מוצרי הלקוח ואת המוצרים המתחרים.הוא בודק כיצד עוצבו מוצרים מהתחום בעבר ומה העיצוב המודרני יותר שלהם.



תכנון המוצר – מתכנן מכני מתכנן את המוצר בהתאם לטכנולוגיה שנבחרה ליצור.כאשר מדובר במוצר מפלסטיק צריך לשקול עובי דופן ,רדיוסים, מיקום עגלות בתבנית ומיקום נקודות ההזרקה,אופן החיבור הבסיס למכסה והיכן ממקומים כל שאר החלקים של המוצר באופן היעיל ביותר.התכנון חייב לקחת בחשבון את כמות התבניות ואלו חלקים יוזרקו בכל תבנית להזרקת פלסטיק.שיקול נוסף הוא סוג החומר גלם בהזרקת המוצר.האם מדובר למשל בחומר גלם עם סיבי זכוכית? האם המוצר צריך לעמוד בתקנים? ואלו? המתכנן המכני של רותל הנדסת מוצר הוא בעל ידע וניסיון עשיר לתכנן לך את המוצר באיכות הטובה ביותר ובמחיר עלות הזרקה הנמוך ביותר שניתן.

קובץ התכנון המכני הסופי יעבור להדפסה תלת מימד כדי לקבל מודל המדגים את העיצוב והתכנון ומאפשר בדיקת היתכנות. הדגם מהווה מודל ללקוחות אפשריים - לשיווק מצד אחד ולמשקיעים פוטנציאלים מאידך.

יצור תבנית להזרקת פלסטיק - לאחר אישור הדגם מעבירים את הקבצים למפעל התבניות בסין.צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר מדריך את צוות המפעל יצור תבנית להזרקת פלסטיק ומפקח על הביצוע בכל שלב היצור.עם סיום יצור התבנית להזרקת חלקי פלסטיק ,התבנית תעלה להזרקת דוגמה ראשונה .מתכנן מכני של רותל הנדסת מוצר יבדוק את הדוגמה הראשונה למול תכנון המוצר ויוודא שהיא עומדת בכל הדרישות התכנוניות.

יצור סידרתי - עתה ניתן להזריק יצור סידרתי של חלקי פלסטיק מהתבנית .כל סידרת יצור תעבור בדיקת איכות לפני העברתה לשלב הרכבת מוצר טכנולוגי.

רותל הנדסת מוצר מהווה גב טכנולוגי משלב הרעיון למוצר מפלסטיק ועד יצור תבנית להזרקת פלסטיק חלקי פלסטיק ביצור סידרתי ומוצר מורכב במארז פלסטיק.

יש לך רעיון למוצר מפלסטיק? אנחנו ברותל הנדסת מוצר ניתן לך את הפיתרון המלא.

bottom of page