top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

פיתוח ויצור מוצר חדש 2022 - כמה זה עולה? ומה חשוב לדעת?

עודכן: 18 בנוב׳ 2022


יש לך רעיון למוצר חדש? רוצה לפתח וליצר בסין? מחפש משקיע? לא יודע אם דרוש פטנט? אז כמה זה עולה? אתם מחפשים בית אחד שיתן פיתרון מלא משלב הרעיון ועד שלב המוצר המורכב ויתן לכם את הזמן והשקעת המשאבים להתמקד בשיווק ומכירות המוצר? רותל הנדסת מוצר.

הערכה למחיר עלות לפיתוח ויצור מוצר חדש תלויה במרכיבים רבים .במאמר זה ננסה לעמוד על המרכיבים ומשמעותם כדי להבהיר ליזם או הממציא נקודות חשיבה להערכת עלויות וריווחיות.

המרכיב הבסיס בנוגע לעלות הוא מהו המוצר החדש? מה הם חלקי המוצר? האם החלקים הם מאותו סוג טכנולוגיה או ממספר סוגי טכנולוגיה? באלו סוגי טכנולוגיה צריך להשתמש כדי ליצר אותו? ככל שהמוצר כולל יותר סוגי טכנולוגיות בהכרח יעלה יותר לפתח וליצר אותו.צוות ההנדסה ברותל הנדסת מוצר יעזור לך לאפיין את המוצר ולשקול ביחד מה הם סוגי הטכנולוגיות המתאימות ביותר למוצר מתוך שיקולים כלכלים טכנולוגים.



עיצוב מוצר חדש– עד כמה ניראות המוצר היא קריטית למכירתו? או שהצורך במוצר הוא המימד הקריטי במכירתו? האם יש צורך במספר עיצובים ? בדיקת התחרות במוצרים דומים אולי יתן אינפוט נוסף לשאלה.צוות המעצבים התעשייתים ברותל הנדסת מוצר יעמיד פרספציות עיצוביות מהן תוכל לבחור את הכיוון העיצובי המתאים ביותר למוצר שלך.

תכנון מוצר חדש – כמה חלקים יש למוצר החדש – שאלה קריטית המשפיעה על שעות עבודת צוות ההנדסה.שילוב החלקים ומורכבות המוצר ,שילוב סוגי הטכנולוגיות ,כל אלו ואחרים משפיעים על היקף עבודת התכנון.צוות ההנדסה ברותל הנדסת מוצר מיומן ומנוסה בתכנון מוצרים חדשים ועל כן שעות העבודה מצומצמות יותר בכל מוצר מה שמשפיע בהכרע על עלויות התכנון .

פיתוח אלקטרוני ותוכנה – האם יש צורך באפליקציה למוצר? האם המוצר החדש מדבר עם המחשב? מה מורכבות המעגל החשמלי ?כמה שכבות במעגל המודפס? שעות עבודה של מהנדס אלקטרוניקה או פיתוח תוכנה הוא קריטי בתמחור עלויות.

יצור אב טיפוס למוצר החדש – אבטיפוס כולל את כל חלקי המוצר ומהווה דגם מוחשי עובד של המוצר.ככל שיש יותר חלקים ויותר סוגי טכנולוגיות אבהטיפוס יעלה יותר.שלב זה הוא קריטי בפיתוח מוצר חדש.זה השלב בו נבדקים כל השלבים הקודמים ונבדק היתכנות המוצר לפני הוצאת הכספים המשמעותית ביצור כלים ויצור סדרות יצור לכל חלק והרכבת המוצר החדש.צוות הלוגסטיקה והרכש ברותל הנדסת מוצר מיומן ומנוסה בהפעלת רשת המפעלים בסין שהקמנו כדי לענות על צרכי הלקוחות שלנו.

יצור בסין - יצור תבניות להזרקת פלסטיק ויצור כלים לחלקי מתכת ,לתצוגות , ללוח מקשים וכו' – זה השלב בו העלויות גבוהות .על כן יש להגיע לשלב זה לאחר שנעשו כל התיקונים וההתאמות בדגמים כדי לחסוך עלויות.איתור מפעלים איכותיים ברמת איכות גבוהה אך יחד עם זאת מחירים הוגנים היא משימה שתשפיע באופן קריטי על מחיר יצור הכלים והתבניות ובהמשך על היצור הסידרתי.צוות הלוגיסטיקה ברותל הנדסת מוצר יהיה בקשר ישיר עם המפעלים בסין וילווה את יצור הכלים והתבניות תוך קבלת גיבוי של ביקורת איכות ובדיקות איכות של צוות ההנדסה.

יצור סדרות יצור של חלקי מוצר חדש בסין – עלות יצור סידרתי נובעת בעיקר מסוג הטכנולוגיה בה מיוצר כל חלק וחלק במוצר.איתור מפעלים בעלי איכות גבוהה ,אמינים ונותני שירות עם מחירים הוגנים יחסכו בעלויות.מערכת המיפעלים שהקים צוות רותל הנדסת מוצר בסין יתן פיתרון מלא ליצור סדרות חלקים מסוגי טכנולוגיה שונים.פיקוח הנדסי ובקרת איכות הם חלק חשוב בתהליך העבודה שלנו.

הרכבת מוצר חדש בסין - הקמת קווי יצור להרכבה הדרכת והנחיית צוותי המפעל להרכבת המוצר החדש ופיקוח הנדסי ובקרת איכות על המוצר כולל בדיקות סופיות בסיום ההרכבה. עלויות שיש לקחת בחשבון כחלק מההוצאות של יצור מוצר חדש.

אריזת המוצר והכנתו למשלוח – ניסיון וידע כיצד לארוז כך שהסחורה לא תיפגע במשלוח האוירי או הימי .לעיתים חיסכון בהוצאה על אריזה יגרום לנזק גדול במוצרים בעת המשלוח.

הובלות ימיות ואוויריות לארץ מסין – ידע וניסיון ושימוש בחברות שילוח ולוגסטיקה אמינות עם מחירים הוגנים בהובלות ומשלוחים יכולים להקטין באופן משמעותי את העלויות.ככל שמועדי האספקה יהיו כאלו שיאפשרו יותר ויותר הובלות ימיות ,תהיה אפשרות גדולה יותר לחיסכון בהוצאות.

רותל הנדסת מוצר,חברה הנדסית שהקימה בסין מערך מפעלי יצור עבור מוצרי הלקוחות שלה ואחראית על כל השלבים משלב איפיון המוצר החדש ועד יצור סידרתי ,הרכבה בסין והמשלוח לארץ חוסכת לך עלויות גבוהות.ריכוז כל השלבים תחת קורת גג אחת ימנע נפילה בין ספקים ונותני שירות ויתן לך פיתרון מלא במועד אספקה ריאלי ואחריות הנדסית מלאה.

אם יש לך רעיון למוצר חדש ,ניהול תקציב, הוא קריטי לפיתוח ויצור המוצר החדש – רותל הנדסת מוצר עם ניסיון של 27 שנים ואלפי מוצרים תעזור לך לעמוד בתקציב ולהפוך את הרעיון למציאות.

bottom of page