top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

פיתוח חלקי רובוט ויצור בסין 2020


רותל הנדסת מוצר עוסקת בפיתוח ויצור בסין של חלקים לרובוטים.צוות ההנדסה שלנו מיומן ומנוסה בפיתוח של חלקים מסוגי טכנולוגיות שונות כגון חלקי מתכת חלקי פלסטיק ואינטגרציה של כל החלקים למערכת רובוטית אחת.

הרובוט הינו מכונה אוטומתית הנשלטת על ידי בקר ממוחשב.כיום השימוש ברובוטים הופך להיות שכיח יותר ויותר בתחומים רבים.היתרון של הרובוט הוא ביכולת שלו לעבוד במקומות בהם תנאי העבודה אינם מתאימים או רצויים לעבודת אדם .הרובוטים חוסכים על פי רוב עלויות רבות ולכן כיום השימוש בהם מתרחב והולך.

חלק תחומי השימוש ברובוטים:

בתעשיה – הרובוט משמש לקווי יצור והובלת חומרי גלם ופסולת מהמפעל.



בתחום הביטחון והצבא – הרובוטים משמשים לסילוק חומרי חבלה ואיסוף נתונים מהשטח.כלומר הרובוט נמצא באיזורים ומסוכנים עבור האדם.

בתחום הביתי - רובוט לבריכה, מכסחת דשא שואב אבק.

בתחום הרפואי - רובוטים לניתוח ,לעריכת בדיקות ואיסוף נתונים .

בתחום הצעצועים והלמידה – הרובוט משמש כמורה או כצעצוע לילדים.

פיתוח ויצור בסין חלקים לרובוט הינו תחום הפעילות של רותל הנדסת מוצר.צוות ההנדסה שלנו יערוך סיעור מוחת עם הלקוח לגבי זיווד אלקטרוני של הרובוט .הם יעלו את כל חלקי הרובוט ואת המאפיינים שלו. שימוש בסוגי טכנולוגיה ,עמידה בתקנים ושיקולי אינטגרציה של החלקים והמערכות .

עיצוב תעשייתי לרובוט יבוצע על ידי מעצב תעשייתי של רותל הנדסת מוצר.הוא יתמקד בניראות של הרובוט תוך התחשבות בסוגי הטכנולוגיה ומאפייניה.מעצב המוצר יבדוק את המתחרים בשוק ,ובדוק את שאר הרובוטים של הלקוח ויציג ללקוח 3 תפיסות עיצוביות כדי לבחור את הטובה ביותר מהן. הדמיה ממוחשבת תדגים כל חלק ואת המארז האלקטרוני של הרובוט.



המתכנן המכני של רותל הנדסת מוצר יתכנן את הזיווד האלקטרוני של הרובוט ואת החלקים המכילים אותו.מיקום החלקים המכנים והאלקטרונים באופן היעיל ביותר.מהנדס המכונות יוודא שהרובוט עומד בתקנים הנדרשים ושאין התנגשויות בין החלקים בתוך המארז האלקטרוני.קובץ עבור מפעלי היצור יהיה השלב הסופי לפני יצור אבטיפוס עובד כדי לבדוק את היתכנות המערכת הרובוטית .צוות ההנדסה יבחן את המודל ויוכל לערוך שינויים במידת הצורך טרם יציאה לכלים ותבניות.

רותל הנדסת מוצר מהווה גב טכנולוגי לפיתוח ויצור בסין של חלקי רובוט וזיווד אלקטרוני לרובוט.לשם כך הקמנו בסין מערך יצור של סוגי טכנולוגיות שונות כדי לייצר כלים ויצור סידרתי ולעשות אינטגרציה מלאה בין כל המפעלים ליצור והרכבה מלאה של הרובוט.

תבנית להזרקת פלסטיק – צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר יתכנן ויפקח על יצור תבנית להזרקת חלקי פלסטיק עבור הרובוט.שיקולים כגון מיקום העגלות,נקודות ההזרקה,כמה חלקים בתבנית ואלו חלקים יוזרקו בתבנית אחת יהיו חלק מהתלבטויות והחלטות הצוות ההנדסי שלנו.

מבלט לחלקי מתכת –הנחיה והדרכה לצוות המהנדסים של המפעל הסיני תבוצע על ידי צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר.אנו נפקח ונבדוק ביקורת איכות מלאה על המבלט ועל חלקי המתכת.

יצור סידרתי לכל החלקים – חלקי פלסטיק, חלקי מתכת ,חלקי עיבוד שבבי,כבלי אלקטרוניקה,מעגל אלקטרוני,מחברים אלקטרונים,ברגים,חלקי כיפוף ניקוב וכדומה.

הרכבה מלאה או חלקית של הרובוט - יוקם קו הרכבה בסין תחת פיקוח הנדסי של צוות ההנדסה של רותל הנדסת מוצר.ביקורת איכות ובדיקות סופיות יערכו לרובוט או למערכת מתוך הרובוט.

רותל הנדסת מוצר מהווה בית טכנולוגי הנדסי שנותן ללקוח את השקט הנפשי לעסוק בשיווק הרובוט תוך ידיעה שהרובוט שלו יפותח וייוצר באיכות הראויה ובעלות הוגנת.

אז מה הרובוט שלכם יודע לעשות?

bottom of page