top of page
  • תמונת הסופר/תרותל הנדסת מוצר

פיתוח מוצר אלקטרוני חדש - יצור מוצר אלקטרוני בסין


רותל הנדסת מוצר עוסקת בפיתוח ויצור מוצרים אלקטרונים.אנו חברת הנדסה הקיימת משנת 1992, אלפי מוצרי אלקטרוניקה המופצים בארץ ובעולם פותחו ויוצרו עלידנו לאורך שנים רבות.

יש לך רעיון למוצר אלקטרוני חדש?

רותל הנדסת מוצר תהווה הגב הטכנולוגי שלך ותלווה אותך בכל התהליך של הפיכת הרעיון למוצר מורכב ומוכן למכירה.במפגש הראשון נערוך סיעור מוחות עם הלקוח כדי להבין את מהות המוצר האלקטרוני ואופן השימוש בו.נפענח את המאפיינים של המוצר ואת החלקים המרכיבים אותו.נבין אם הוא אמור לעמוד בתקנים ולאיזה שוק הוא מיועד.נשקול את סוגי הטכנולוגיה שיש להשתמש כדי שהמוצר האלקטרוני יהיה באיכות הראויה ובמחיר עלות הזולה ביותר האפשרית.

עם סיום שלב איפיון המוצר האלקטרוני ,צוות המעצבים התעשייתים ברותל הנדסת מוצר יעצב את המוצר האלקטרוני כשהוא מעלה את כל השיקולים העיצובים לסיעור מוחות משותף.עיצוב המוצר הוא שלב חשוב הן בניראות המוצר המשליך על כמות המכירה והן על עלות המוצר.הניסיון העשיר שלנו לאורך שנים יבוא לידי ביטוי בעיצוב שיקח בחשבון את כל השיקולים המיקצועיים ויעמוד בתקציב שנקבע ליצור המוצר האלקטרוני.,הדמיית מחשב תדגים את המוצר ותאפשר ללקוח לראות את המוצר האלקטרוני שלו כפי שיראה במציאות.



תכנון המוצר האלקטרוני יבוצע בשלה הבא. , מהנדס מכונות יתכנן את המוצר על כל חלקיו.הוא ישקול מה הוא החומר גלם המתאים לכל חלק וחלק ומהי הטכנולוגיה המתאימה כדי ליצר אותו.האם מדובר על תבנית להזרקת פלסטיק או מבלט למתכת או שמדובר על חלקים בעיבוד שבבי .כיצד כל החלקים מורכבים זה לזה או מתחברים למארז האלקטרוני.,תכנון המארז האלקטרוני שיכלול את כל חלקי המוצר.סיום התכנון יתבטא בקבצים ליצור המוצר האלקטרוני במלואו.

יצור דגם אב טיפוס ברותל הנדסת מוצר יאפשר ללקוח לחוות את המוצר האלקטרוני שלו באופן פיזי בפעם הראשונה.אב טיפוס למוצר האלקטרוני יבחן את היתכנות המוצר האלקטרוני ויהווה מודל עובד להצגה בפני משקיעים פוטנציאלים או לקוחות אפשריים.יש אפשרות לייצר שיכפולים לדגם כדי שהלקוח יוכל להראות את המודל למספר משקיעים או לקוחות אפשריים או לערוך סבב של בדיקות.

במקביל יתבצע הפיתוח אלקטרוני - תוכנתי של המוצר שיבוא לידי ביטוי במעגל אלקטרוני ורכיבים אלקטרונים שיורכבו בתוך אב הטיפוס . סבב בדיקות על התוכנה והפיתוח האלקטרוני יוודא כבר שאפשר לצאת ליצור הכלים וסידרת יצור ראשונה של כל החלקים למוצר האלקטרוני החדש.

יצור בסין הוא המומחיות של רותל הנדסת מוצר .במהלך העשרים שנה האחרונות הקמנו מערך שיתופי פעולה עם מפעלים סינים שמהווים שותפים עיסקיים שלנו.יצור הכלים והתבניות נעשה תחת הדרכה ויעוץ של צוות ההנדסה שלנו .ביקורת איכות ואבטחת איכות הם קריטיים כשמדובר על מוצר אלקטרוני שרמת האיכות שלו תקבע בין השאר את כמות המכירה של המוצרים האלקטרונים.

רותל הנדסת מוצר מהווה בשבילך בית טכנולוגי לפיתוח ויצור של המוצר האלקטרוני שלך.אז בואו ספרו לנו מה המוצר החדש?

bottom of page